close

Image result for double knot english version"

The thoughts inside my head, I think it’s time to let them out
在我腦中的思緒,是時候讓它們解放了
The question on which way to go, it doesn’t matter now
關於要走哪條路的問題,現在已經不重要了
I take a step, whichever destination I’ll be runnin’
我踏出一步,無論目的地在哪我都會奔跑
Tighten up my laces cause I’m ready to be movin’
緊緊地繫上鞋帶,因為我準備好出發了

Now I’m free! Get up
現在我自由了!起來
I know that I can go anywhere
我知道我可以去任何地方
Free! Get up
自由!起來
You’ll be surprised I’ll be everywhere
你會為我無處不在而感到驚訝
Free! Get up
自由!起來
Anywhere now, I don’t even care
現在任何地方我跟本不在意
Da dadada dada da da

Straighten up your posture and walk
站得筆直才走
Cause in the end you’re unstoppable
因為到最後沒有人可以阻止你
Stand up wherever you go
無論你到達何處都要站起來
You’ll make it with no trouble
你能輕易做到
Dramatic cutscene, every scene is the best of the best
戲劇性的過場動畫,每個畫面都是精英中的精英
Cause my life is a 5-star movie
因為我的人生就是5星級電影
I’m not done yet so
我還沒完結呢 所以

Tight tight go brace yourself
變緊變緊 快去振作起來

I tighten my double knot
我繫緊鞋帶的雙結
I tighten my double knot
我繫緊鞋帶的雙結
Stray Kids

Anywhere I go now go go
我現在去的任何地方 go go
My decision my life go go
我自己決定自己的人生 go go
Anywhere I go now go go
我現在去的任何地方 go go
The way I wanna go
我想走的道路 go
Da dadada dada da da

Blank sided dice, no sided coin
空白的骰子,沒有面的硬幣
Wherever it points, now it doesn’t matter
無論它指向哪裡,現在都不重要了
Cause I’m following the broken compass in the void
因為我正在跟隨虛無中破爛的指南針

Even if you think you can’t get enough
如果你覺得你得到的還不夠
One out of hundred is just good enough
百分之一其實已經很足夠了
Mix every single colour
把每種顏色都混合起來
Only just to watch it all end up black
最後只能看著一切變成黑色

Now I’m free! Get up
現在我自由了!起來
I know that I can go anywhere
我知道我可以去任何地方
Free! Get up
自由!起來
You’ll be surprised I’ll be everywhere
你會為我無處不在而感到驚訝
Free! Get up
自由!起來
Anywhere now, I don’t even care
現在任何地方我跟本不在意
Da dadada dada da da

I’ve been looking at a destination
我一直在看著一個目的地
Suddenly my vision kept on getting wider
我的視野突然變得廣闊
Looked around to see the many ways and possibilities
看到四周充滿著方法和可能性
I keep getting stronger
我持續地變強

Go! Break all the, break all the rules
去吧!破壞所有,破壞所有規則
Don’t care about anything
什麼都不要理會
I do whatever I want so
我只做我想做的 所以

Tight tight go brace yourself
變緊變緊 快去振作起來

I tighten my double knot
我繫緊鞋帶的雙結
I tighten my double knot
我繫緊鞋帶的雙結
Stray Kids

Anywhere I go now go go
我現在去的任何地方 go go
My decision my life go go
我自己決定自己的人生 go go
Anywhere I go now go go
我現在去的任何地方 go go
The way I wanna go
我想走的道路 go
Da dadada dada da da

Don’t even matter ey ey
都不重要了ey ey
Wherever I go ey ey
無論我走到哪ey ey
Whatever happens

無論發生什麼事
Imma do what I want
我只做我想做的事

Double Knot
Double Knot
Go! Go! Go! Go!

去吧!去吧!去吧!去吧!
Go! Go! Double Knot
去吧!去吧!Double Knot

arrow
arrow
    文章標籤
    Stray Kids Double Knot
    全站熱搜

    貓村月夜 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()